preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
 

Besplatan Office s 1 TB prostora za pohranu svim učenicima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola!

Safety Net

Aplikacija ima kviz, igre, natjecateljsko bodovanje, materijale o internetu i društvenim mrežama, sigurnost, zaštita, korisni linkovi... sadržaji za roditelje i učenike! Podržano od Carneta.

 

e-ŠKOLE

Nositelj projekta je Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet. Mjerodavno tijelo koje je nadležno CARNetu je Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta, kojemu je nadležna Vlada RH.

Puni naziv projekta jest «e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)». Skraćeni naziv projekta jest pilot projekt e-Škole.

Program e-Škole se provodi kroz više projekata informatizacije školskog sustava u razdoblju od 2015.-2022. godine. Program e-Škole sastoji se od pilot projekta, koji se provodi od 2015.-2018. te velikog projekta, koji se planira provoditi od 2019.-2022. na temelju rezultata pilot projekta.

Puni naziv cjelokupnog programa glasi “e-Škole: Cjelovita informatizacija procesa poslovanja škola i nastavnih procesa u svrhu stvaranja digitalno zrelih škola za 21. stoljeće”.

U digitalno zrelim školama adekvatna uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) doprinosi:

  • učinkovitom i transparentnom upravljanju školom (direktni cilj);
  • razvoju digitalno kompetentnih nastavnika spremnijih za primjenu inovacija u vlastitim pedagoškim praksama te (direktni cilj);
  • razvoju digitalno kompetentnih učenika spremnijih za nastavak školovanja i konkurentnijima na tržištu rada. (indirektni cilj, doprinosi mu).

Opći cilj programa e-Škole pridonosi jačanju kapaciteta osnovnoškolskog i srednjoškolskog obrazovnog sustava s ciljem osposobljavanja učenika za tržište rada, daljnje školovanje i cjeloživotno učenje.
Svrha pilot projekta e-Škole je uspostaviti sustav razvoja digitalno zrelih škola kroz pilotiranje i evaluaciju primjene IKT-a (informacijskih i komunikacijskih tehnologija) u obrazovnim i poslovnim procesima u 10% škola u Republici Hrvatskoj. 

Specifični cilj pilot projekta e-Škole jest pilotirati organizacijske, tehnološke i obrazovne koncepte uvođenja IKT-a u obrazovne i poslovne procese u odabranim školama kroz dvije školske godine te na temelju iskustva pilotiranja razviti strategiju za implementaciju sustava digitalno zrelih škola u cijelom sustavu osnovnog i srednjeg obrazovanja u Republici Hrvatskoj, odnosno za primjenu u velikom projektu (2019.-2022.).

Iskustva na sličnim europskim projektima informatizacije poslovnih i nastavnih procesa nameću neophodnost usklađene implementacije, kako infrastrukturnih, tako i uslužno-obrazovnih dijelova projekta, sa sviješću da je temelj obrazovanja nastavnik, a primarni fokus učenik. Stoga je neophodno da podrška i obrazovanje nastavnika i školskog osoblja prethodi ostalim aktivnostima u projektu, potom teče simultano, a na kraju i nadživi ostale aktivnosti unutar projekta. Bez osnaženih nastavnika i školskog osoblja, sposobnih i spremnih za nove tehnologije, usluge i pristupe poučavanju, infrastruktura će ostati neiskorištena, a usluge i sadržaji razvijeni unutar projekta - odbačeni.

Obje faze projekta financiraju se većim dijelom (85%) iz strukturnih fondova Europske unije. Obzirom na posebnost cilja projekta e-Škole, njegova je provedba iz implementacijskih razloga razdvojena na dva strateška projekta, koji se financiraju i provode kroz dva različita operativna programa.


20. veljače 2015.  Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet objavila je nazive prvih 150 škola koje će se u sljedeće tri godine uključiti u pilot projekt "e-Škole: Razvoj sustava digitalne zrelosti škola". U prvoj fazi, na jesen 2015. godine, uključilo se prvih 20 škola, dok će se ostalih 130 škola uključilo početkom 2016. godine.

Na natječaj se prijavilo 705 škola. 630 škola zadovoljilo je nužne uvjete prema kriterijima za odabir škola objavljenima u Javnom pozivu te je odabrano ukupno 150 škola koje predstavljaju reprezentativni uzorak prijavljenih škola. Reprezentativni uzorak odabran je na osnovu vrste škole (uključivanje škola različitih vrsta – osnovnih i srednjih), načelu inkluzivnosti (na osnovu indeksa razvijenosti u skladu sa Zakonom o regionalnom razvoju RH), veličine škole (uključivanje škola različite veličine – prema državnim pedagoškim standardima osnovnih i srednjih škola) i samoprocjeni škole o vlastitoj tehničkoj opremljenosti i iskustvu u primjeni IKT-a.

Među odabranima se nalazi i naša škola, tako da ćemo najkasnije početkom 2016. ući u pilot-projekt. 


5. prosinca 2016.  PRVA FAZA ISPORUKE OPREME U SKLOPU PROJEKTA E-ŠKOLE

Danas  je u našu Školu pristigao prvi dio opreme čime je započela realizacija CARNetovog projekta «e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)». Dostavljena oprema je namijenjena učiteljima i stručnim suradnicima škole.

Stigla su nam:

1. Tablet računala - HP, Pro Tablet 10 EE G1 – 17 komada
2. Hibridna računala - Lenovo, ThinkPad Yoga 260 – 6 komada
3. Prijenosna računala - HP, ProBook 640 G2 – 3 komada
4. Torbe za hibridna i prijenosna računala – 9 komada
5. Miševi za hibridna i prijenosna računala – 9 komada


31. siječnja 2017. POSTAVLJANJE PROMOTIVNIH STALAKA I TRAJNIH PLOČA

U sklopu projekta „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, na ulazu u školsku zgradu i u predvorju smo postavili trajnu ploču i promotivni stalak kao znak da je naša škola ušla u pilot projekt koji je sufinancirala Europska unija iz europskih strukturnih i investicijskih fondova.


22. srpnja 2017. OPREMANJE INTERAKTIVNE I PREZENTACIJSKE UČIONICE
U sklopu pilot projektu naša škola je opremljena s dva različita tipa učionica, prezentacijskom – opremljenom PC računalom, monitorom s funkcijom dodira, zvučnicima te interaktivnom, koja uz prezentacijsku opremu uključuje i 30 tableta.

ERASMUS +

Seas, Tourism, Environment and Sustainability

Naša škola sudjeluje iu projektu međunarodne suradnje Erasmus+ koji nam je odobren ovoga ljeta u partnerstvu s još tri škole I.I.S.S. Archimede Taranto  Italija, RAMAZAN  ATIL  ANADOLU LISESI Adana, Turska  i Ogres Valsts ģimnāzija  Ogre, Letonija.

STEPS ili Seas, tourism, environment, protection and sustainability je projekt programa Erasmus+, najvećeg europskog programa na području obrazovanja. Projekt traje 2 godine, od 1. rujna 2016. do 31. kolovoza 2018.

Škole okupljene u projektu imaju za prioritet dati veću važnost STEM (science, technology, engineering, and mathematics) ili prirodoslovni predmetima u školskim kurikulumima zbog njihove važnosti za svijet danas i u budućnosti.  U projektu će u našoj školi sudjelovati učenici  : 2thk, 2g, 3g, 3ek

Ciljevi projekta su:

  • promovirati važnost mora u svakodnevnom životu i zdravog okoliša
  • povećati zanimanje za znanost približavajući je učenicima
  • povećati zanimanje učenika za STEM predmete  uvodeći nove načine podučavanja u nastavi
  • graditi budućnost u kojoj ljudi žive u harmoniji s prirodom
  • razvijati multijezičnost u komunikaciji  i projektnim aktivnostima
  • promovirati timski rad i donošenje odluka u međunarodnom okruženju te vršnjačko učenje
  • razvijati digitalne vještine uporabom IKT-a u: projektnim aktivnostima i kreiranju projektnih ishoda te koristeći obrazovnu platformu Moodle za suradničko učenje i kreiranje projektnih ishoda
  • pokazati značajke mora u: turizmu, povijesti, ribarstvu, tradiciji, gospodarstvu i prometu
  • učiti o sličnostima i razlikama u život s morem i njegovim doprinosom na različitim poljima i u različitim državama; Mediteran i Baltik
  • razviti osjećaj za različitost, toleranciju i poštivanje drugoga i različitoga
  • povećati mogućnosti za cjeloživotno učenje
  • povećati mogućnosti za zapošljavanje

Naši učenici će u projektnoj suradnji s učenicima škola partnera izraditi zajedničke projektne ishode: studiju analize kakvoće mora, rječnik znanstvenih naziva vezano za analizu mora, naziva riba, vjetrova te ribarskog alata na hrvatskom  jeziku , jeziku partnera te na engleskom jeziku, brošuru o halofitima, brošuru o pomorskim bitkama (naši učenici će pisati o Viškoj bitci) te kulturno povijesnim spomenicima (na otoku Visu:  Fort George, Batarija), kalendar sa slikama (viških) uvala te njihovim geografskim podacima te podacima o kakvoći mora, brošuru o korištenju mora (Jadrana) te idejama o njegovoj zaštiti, brošuru za mlade nautičare s turističkom ponudom, brošuru o morskom otpadu te bioraznolikosti mora (Jadrana). Planirani su tri aktivnosti učenja, podučavanja i osposobljavanja u trajanju od pet dana: 1. ožujak 2017. domaćin je koordinatorska škola  I.I.S.S. Archimede Taranto, Italija, 2. svibanj 2017. domaćin je naša škola  i 3. svibanj 2018. Domaćin je I.I.S.S. Archimede Taranto, Italija te dva transnacionalna projektna susreta u koordinatorskoj školi na kojima će sudjelovati voditeljica projekta za našu školu, Ivana Vrdoljak. 

Projekt je u potpunosti financiran od strane Europske unije. Voditeljica projekta u našoj školi je prof. Ivana Vrdoljak. Svi sudionici projekta će dobiti Europass dokumente što će im dati veću mogućnost za cjeloživotno učenje te zapošljvost. 

Agriculture 2.0   

Školska godina 2017./2018. i 2018./2019.

Ove školske godine nam je odobren project Erasmus+ KA2 School partnership only.

Škole partneri su : Ventspils Valsts 1.ģimnāzija Kuldīgas Latvija, Liceo Scientifico Rescigno Roccapiemonte  Italija, Šolski center Novo Mesto, Slovenija,  Srednja škola Antun Matijašević Karameno Vis, Hrvatska

Ciljevi projekta

  • poduprijeti transnacionalni dijalog kako bi se ponudila moderna i konkurentna praksa koja uzima u obzir zahtjeve lokalnog tržišta rada u poljoprivredi da se kombiniraju tracija i inovativnost
  • promovirati razmjenu dobre prakse među srednjim školama kako bi se učenici obučili posebnim osobnim i tehničkim vještinama promovirajući i pronoseći (izvozeći) model upotrebe inovativnih vještina podučavanja kao što je “School Laboratory” -Školski laboratorij
  • pridonijeti razvoju poljoprivrednih tradicija kao važnog izvora lokalnog gospodarstva promovirajući otkrivanje bioraznolikosti, europskih politika koje podupiru poljoprivredu i dotičući temu zdrave prehrane zahvaljujući upotrebi lokalnih poljoprivrednih proizvoda

Projektne aktivnosti su planirane od studenog 2017. do listopada 2019. kako slijedi:

  • istraživanje i sakupljanje najboljih praksi i studija s posebnom pozornosti na iskustvo “Školskog laboratorija” koji vodi Liceo Scientifico Rescigno Roccapiemonte  Italija
  • praksa uz potporu eTwinning platforme kako bi se uspostavila suradnja na daljinu među povezanim razredima (40 učenika za svaku partnersku školu) te razmjena iskustava iz prakse uz iskustvo mobilnosti ( 20 učenika je planirano iz svake partnerske škole) u trajanju od tjedan dana koje će ugostiti druga partnerska škola
  • svaki projekt u sklopu “School Laboratory” će se prezentirati na twinspaceu koristeći IKT alate
  • menadžment projekta kojeg su učenici razvili i koji je započeo kao “Školski laoboratorij” Svaki projekt će se prezentirati na twinspaceu koristeći IKT alate
  • razvoj akcijskog plana koji sadrži poboljšanja koja će se napraviti u planovima Obrazovne ponude kojeg svaka europska škola može koristiti s ciljem modernizacije školske prakse

Ishodi projekta

  • zbirka najboljih praksi i studija temeljenih na iskustvima partnerskih zemalja posebno plan metode poučavanja “Školski laboratorij”
  • ponuda prakse za Akcijski plan škola po zajedničkom uzorku za razvoj i internacionalizaciju
  • inovativni program prakse za učenike koji se sastoji od spojenih mobilnosti
  • 4 projekta koje su razvili i prezentirali učenici uključeni u virtualni etwinning preko eTwinning platforme – Twinspace projekta u svrhu otkrivanja bioraznolikosti i lokalnih poljpprivrednih traidicija na moderan način
  • 4 promotivna videa koja su napravili učenici
  • intenzivni program usavršavanja za profeosore mentore u projektu                  

                 Ivana Vrdoljak   ivrdoljak1@windowslive.com

VIS CENTRAL - otočni info-vodič naše škole

U našoj školi smo 2012. godine, u sklopu jedne od izvannastavnih aktivnosti pod vodstvom profesorice Emilijane Jončić, osnovali učeničko poduzeće "Bravura" koje je kasnije preraslo u učeničku zadrugu "Bravura". Zadruga djeluje pod motom "Učeničko poduzetništvo - učimo kroz zabavu", a odlučili smo se za naziv "Bravura" jer bravura znači umijeće, upravo ono što odlikuje naše djelatnike.

Glavni cilj našeg projekta bila je izrada knjižice info-vodiča o otoku Visu za 2013. godinu te izrada isto tako informativne web-stranice VIS CENTRAL. Naime, danas je turizam na Visu, uz ribarstvo i poljoprivredu, glavna gospodarska grana pa smo mi još 2005. godine, u sklopu projekta JAPO, izradili vodič "Besida o Visu" s kojim smo na državnom natjecanju u Zagrebu osvojili prvo mjesto.

Kako smo, provodeći istraživanje tržišta u travnju 2012. godine, uočili da i dalje ne postoji kvalitetan vodič otoka Visa, a da su turistički subjekti zainteresirani za takav proizvod koji bi turistima na jednom mjestu pružao detaljne informacije o svim sadržajima koji se nude, odlučili smo vlastitu djelatnost bazirati na stvaranju novog turističkog vodiča otoka Visa koji bi od naše "Beside o Visu" bio još sadržajniji i kvalitetniji.

Nakon nekoliko mjeseci predanog rada, za vrijeme kojeg smo marljivo prikupljali i sortirali podatke o poslovnim subjektima, sastavljali tekstove i prevodili ih na engleski jezik, obilazili i fotografirali otočne znamenitosti i pripremali vodič za tisak (uz pomoć profesionalnog fotografa i web-dizajnera Stjepana Tafre), naš je vodič ugledao svjetlo dana i na njega smo posebno ponosni. http://vis-central.com/vodic/

Ujedno smo, zbog prednosti koje danas pruža internet, prihvatili ideju Stjepana Tafre o izradi web-portala koji bi bio ekvivalent tiskanom izdanju vodiča, a čija je prednost za korisnike laka dostupnost informacija i mogućnost njihovog stalnog ažuriranja. Tako smo prikupljene podatke upisali na njima prilagođenu kolaboracijsku platformu i pokrenuli web-portal VIS CENTRAL s ciljem pružanja svih informacija vezanih uz otok Vis.

Izrada stranice VIS CENTRAL trajan je projekt naše škole jer zahtijeva stalan rad na ažuriranju podataka, a isto tako je važan doprinos boljitku lokalne zajednice.

 

http://vis-central.com/

Smotra ugostiteljskih škola

Od brojnih natjecanja i smotri, na kojima sudjeluju naši učenici, posebno smo ponosni na jednu čiji smo organizatori i koja je naš dugogodišnji projekt: to je Smotra ugostiteljskih škola Splitsko-dalmatinske županije i gostiju koju organiziramo već 16 godina.

Odluka o održavanju smotre donesena je na inicijativu tadašnje ravnateljice Slavice Dražić i, srećom, Smotra je zaživjela. Cilj tog okupljanja, koje nije natjecateljskog karaktera i nema pobjednika, zapravo je razmjena iskustava i stečenih znanja među učenicima i profesorima, a sudionici tvrde da je upravo ta rasterećenost razlog zbog kojeg vole našu Smotru i svake joj se godine iznova vraćaju.

O ovoj je manifestaciji poznati književnik i gastronom Veljko Barbieri zapisao: „...i od tada sam redoviti gost, ali ne samo gost već živi sudionik za mene važnog događaja i doživljaja koji cijeli otok, ali i sve nazočne zamata u mirisnu i okusnu koprenu prijateljstva, ali i same srži gastronomije, te neobične umjetnosti koja za sobom ne ostavlja trajnog traga, osim recepta i predaje, ali upravo zbog toga možda na najbolji način govori o tome tko smo, odakle smo došli i kamo idemo. (...) Našem suvremenom i ubrzanom svijetu i vremenu koje stalno nekamo žuri i nesvjesno zatire svoje korijenje, viška kuharska škola i viška Smotra ono su utočište u koje se svi sa zadovoljstvom svake godine vraćamo, iznenađeni nadahnućem i kulinarskom maštovitošću onih za koje mislimo da još nisu u stanju uzeti kuhaču u ruke i krenuti u pravi gastronomski izazov. I svake se godine imamo priliku uvjeriti koliko smo bili u krivu.“ 

Humane vrednote
E-škole


Tražilica



E-dnevnik


OBRASCI

Kalendar
« Srpanj 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji


RASPORED ZVONA

jutarnja smjena

1. 08,00 – 08,45

2. 08,50 – 09,35

3. 09,40 – 10,25

veliki odmor 10,25 – 10,45

4. 10,45 – 11,30

5. 11,35 – 12,20

6. 12,25 – 13,10

7. 13,10 – 13,55

 

popodnevna smjena

1. 14,00 – 14,45

2. 14,50 – 15,35

3. 15,40 – 16,25

veliki odmor: 16,25 – 16,45

4. 16,45 – 17,30

5. 17,35 – 18,20

6. 18,25 – 19,10

7. 19,10 – 19,55


Korisni linkovi

Forum




preskoči na navigaciju